Till dig...

Hallå där,
Nu sitter jag här och lyssnar på musik igen och känner att jag vill dela med mig till er...för jag är så glad, så lycklig över att äntligen få ha en speciell person i mitt liv...och jag är så glad att han hittade mig... =) och nu finns det så mycket jag skulle vilja säga honom men ibland så tryter orden liksom...inte så att jag inte vet vad jag känner för det gör jag men jag får bara inte fram dem på ett sätt som jag vill liksom...om ni förstår vad jag menar... =) och det är då som det är så bra att det finns musik...att det finns någon som redan har varit inne och rotat i mitt huvud och hittat orden och gjort en underbar sång av dem... =)
Så här får ni lyssna på vad jag vill säga till denna speciella man som kom in i mitt liv med stora kliv och som jag bara tycker om mer och mer för varje minut jag känner honom... =) 



Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0