Jo jag tänkte på en sak...

Jo jag satt här och lyssnade lite på musik och började tänka på att är det inte lite underligt ibland när man har hela huvudet fullt av tankar och så kan man höra en låt som nästan exakt beskriver hur man känner det? Ibland kan det liksom vara så "spot-on" att man börjar undra när man skrev låten...hahaha...har ni inte varit med om det? Det har jag....massor av gånger...  klart ni har oxå...ni kommer väl ihåg alla dessa "blandade"-banden ni spelade in när ni var yngre och gav till den där killen/tjejen som ni var så förtjust i...=)...ja just ja...dem...tänker ni nu....ja var det inte så att ni valde låtar som ni tyckte passade in liksom på den andra person...gärna hela texen eller iallafall en viss del av texen passade in....så vet jag att jag gjorde iallafall....hahaha....och än idag tror jag, jag har några kopior kvar... =)  
Iallafall...så hittade jag den här låten...och på nåt sätt så känns det som om den stämmer in på hur jag känner mig lite just nu... lyssna så får ni se...den är en fin låt...fin text... =)



Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Nu är det ju så himla illa att jag inte kan lyssna eller ens se vad det är för låt härifrån och då blir ju jag fruktansvärt nyfniken! Vilken låt är det?

Blandade band? Har jag aldrig hört talas om! :-)



Hade ni trevligt i helgen?



Ha det bra!

2009-10-19 @ 13:03:12
URL: http://therese4.blogg.se/
Postat av: SysterYster

Nope! Har ALDRIG hört talas om blandade band! :-)

2009-10-21 @ 08:04:01
URL: http://therese4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0