Kryssning...

Hallilåja...
Tillbaka efter ett par månader....ja ni vet ibland så tryter ämnena....det är därför jag aldrig blir någon stjärnbloggare... =) men iallafall...nu har jag nåt jag vill berätta om... =)

Så...i förra veckan var jag på kryssning igen...och jag säger då det jag...20 unga, vältränade pojkar i bara kalsonger...det ni det är nåt att titta på...hahahaha...yummy... =)  det var semifinalen i Sveriges Man 2009 på Cinderella, Viking Line... bilderna som finns i tidningen Hänt Extra gör dem inte rättvisa...man ska se dem i verkligheten....och ja kalsongerna var faktiskt rätt så ok oxå... =) hahaha
Men även resten av kryssningen var ok...så även om semifinalen var anledningen till att vi åkte så var resten av kryssningen helt ok...fast ibland kan man känna att det nästan är för kort tid liksom...24 timmar eller inte ens det är det ju...man åker kl 18 och är tillbaka 15.30 så 24 timmar blir det ju inte...
och nåt mer som jag har upptäckt är att i stort sett alla på båten är trevliga mot varandra...man kan gå förbi nästan vem som helst och säga hej och chansen är stor att de faktiskt hälsar tillbaka... =) det är som om man liksom sitter i samma båt...eller vänta...det gör man ju...hahahaha... ( det var lågt...jag vet...men inte lika lågt som...ja ni vet... =) )
Iallfall så på den här båten så fanns där en man som var helt fantastisk på att sjunga karaoke...Martin hette han och han sjöng "Grace Kelly" av Mika och "Curly sue" av Takida....och jag måste säga att det gjorde han verkligen bra...så bra att jag inte skulle ha nåt emot att höra honom igen... =) så om det nu mot all förmodan är någon som läser detta och känner en Martin som älskar att sjunga karaoke och just dessa två låtar och har nyligen åkt på kryssning (10-11/9)...så kan ni vara så snälla och säga till mig....så jag kan få veta när han ska åka på nästa kryssning....så kanske man kan få chansen att höra honom igen... =) ...det var helt klart värt det... =) 
Så som ni ser så verkar det ha varit en riktigt kul kryssning...och det var det....men å andra sidan så blir det ju inte roligare än vad man gör det till så... =)

Så...självklart ska vi åka på finalen i december...lite ögongodis är ju alltid bra för själen...det tror jag... =)

Hej hopp ha det så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0