Nytt år....

Hallå där....
Tänk att det ska vara så svårt att uppdatera denna sak...jag ser på min syster att det går ju faktiskt hur bra som helst...men inte här tydligen...=) och det är ju inte för att det inte finns nåt att berätta för just nu skulle jag kunna berätta hur mycket som helst...för just nu pågår det en hel del nya saker i mitt liv...saker som jag faktiskt nog inte har varit med om förut...men samtidigt så är de ju lite privata och man vill ju liksom inte skriva vad som helst här....ja jag vet att det finns de som hänger ut varje liten detalj av sitt liv i sina bloggar...och det är ju upp till dem men jag tycker inte man ska säga för mycket...även om man skulle vilja... =)

men jag ska försöka bättra på mig...för ibland är ju den bästa medicinen att just skriva av sig...få ur sig tankar och känslor och liksom sätta dem på pränt... =) för även om jag just nu är så lycklig jag kan bli och aldrig har varit tidigare så finns det ändå många tankar som snurrar runt i huvudet på mig... =)

Men nu ska jag rekomendera en bra bok...jag tyckte den var bra iallafall...jag såg en snutt av ett program på Oprah där författaren blev intervjuad och tyckte det verkade intressant...så jag önskade mig den boken i julklapp och min bästaste kompis gav mig den... =) Tack så mycket Eva! =)
Boken heter: "Act like a Lady, think like a man" och författaren är Steve Harvey. Intressant läsning... =)



Ha det bäst och take care...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0