Poetry

Ok och så kommer mina poetiska ådror fram och försöker sig på något kreativt...för mina tankar upptas av någon speciell...och jag vill uttrycka hur det känns inom mig...ja och resultatet blev detta... =)
Kanske inte det bästa men...det är ju beskrivande iallafall...för mig alltså... =)

"Love came knocking on my door
And even if I hesitated at first
I soon let it in
It was the decision of my life
I couldn't have made a better one
I feel so happy inside
And suddenly it feels like
Life has a meaning, a purpose,
A future
I'm gonna go places and
Experience things
And the best of all is
That I'm not going to be
Alone..."

Ganska nöjd iallafall... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0