Sorry...

Jag brukar inte vara en sån som ångrar saker jag gjort eller sagt...men ibland vore det enklare om man bara kunde vrida tillbaka tiden och börja om liksom...men tyvärr funkar det ju inte så...
Men om det gjorde det så skulle man inte behöva gå och tänka på saker som man sagt och gjort och undra vad konsekvenserna kommer att bli...kommer det bli som vanligt igen eller har man förvärrat saken och det kommer aldrig bli som vanligt igen?
Och varför ska det vara så att de människor man älskar så mycket är de samma människor som man kan missförstå så in i vassen?
Just nu borde allt vara så bra och jag borde dansa på moln men det känns inte så just nu...och för vad? För en massa missförstånd tror jag...men jag hoppas att det bara är nu och inget som består...för då blir det jobbig...för mig iallafall... =(

Men jag håller tummarna och hoppas på det bästa...alla har väl svackor i sitt liv...hoppas jag...men så småningom rätas väl vägen ut igen och everything gets back on track...

love you my love... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0