2011

Jaha, så var det ett nytt år nu då....och jag hoppas verkligen att det blir ett bättre år än vad 2010 var...iallafall för mig. Men det e klart...man måste ju gå igenom 2010 för att komma till 2011 och visst lärde jag mig en del under det förra året. Saker jag kanske inte skulle vilja ha lärt mig men som jag ändå är glad äver att jag har. Jag vet lite mer om mig själv och hur mycket jag är villig att ta emot innan det blir stopp. 
Jag är ingen omöjlig människa...min önskningar och mål är inte orealistiska...men för en del verkar det vara rena fantasin...och vet ni...då får det vara så....kanske de som tycker så inte är menade för mig...utan jag kanske ska fortsätta att söka nån som faktiskt lyssnar på vad jag säger och inte bara avfärdar det på en gång.
Jag är inte dum i huvudet...jag kan faktiskt säga bra saker och sanna saker och realistiska och fullt möjliga saker...allt är inte skit. Och kanske jag behöver ha någon som inser det och tar till vara på vad jag faktiskt kan om livet...och inte bara skrattar och typ klappar mig på huvudet och säger nedlåtande "lilla gumman".
Så nu har jag kommit fram till att 2011 kommer inte att bli som 2010...för jag är inte den samma som jag var för ett år sedan...jag har fortfarande i mångt och mycket samma önskningar och drömmar men jag är mer härdad nu och tänker inte låta någon klampa på mig! Och ser jag att det lutar åt samma håll som för ett år sedan då blir det tvärstopp. För ett sånt skitliv behöver jag inte uppleva igen!

Till er som läser detta (om någon) så önskar jag att ni får ett underbart 2011 och precis så som ni hade tänkte er!

Ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0